אושרי גבאי מאילת – האיש שהפיח חיים בעולם הבילויים

כולנו מבלים כמעט מדי קיץ, לצד חופי הים האדום בסי בחופשת קיץ מיוחדת בעיר אילת. זו היא מסורת ישראלית מוכרת לכל משפחה, ולכן, יש לעיר אילת חשיבות בחיים של כולנו. אבל אחרי כמה וכמה שנים של עצירה בתהליכי בנייה ופיתוח בעיר, יזמים מכל הארץ, וביניהם גם אושרי גבאי, בוחרים לשנות את פניה של העיר וליצור סביבת בילויים אטרקטיבית הרבה יותר, בהתאם האפשרויות שעומדות לרשותם. ביחד עם אנשי החברה שלו, חברת ברקה השקעות ואחזקות בע"מ, אושרי גבאי הופך את אילת למרכז בילוי שמתאים גם לתיירים מכל רחבי הארץ והעולם. ובכך בעצם אושרי גבאי מעלה את קרנה של העיר אילת ומאפשר פיתוח מואץ של מרכזי בילוי ופנאי.

אחרי שנים של דממה – אושרי גבאי בא לחדש

כמו שאתם בוודאי זוכרים, במשך תקופה ארוכה העיר אילת לא שינתה את פניה ה, והיא הייתה לעיר שבה ניתן לבלות בעיקר באזור חוף הים. אבל, הכניסה של שחקנים מקצועיים כמו אושרי גבאי לאילת, הביאה משב רוח מרענן בכל מה שנוגע לפעילות עסקית ומסחרית בעיר. מועדוני לילה כמו סלינה, ברים ומסעדות יוקרה כמו שתו, ואפילו מסעדות על קו החוף כמו מיה ביץ בר ומסעדה בהקמה, כולם הפכו לפרויקטים משפיעים ומיוחדים של אושרי גבאי באילת. תהליכי העבודה, מבוססים על טכניקות חדשות ועל בנייה באיכות ללא פשרות, ובלבד בשביל להבטיח את השימוש הבטוח בנכס לאורך זמן ת, כפי שמתחייב בחברת יזמות  כל כך יוקרתית כמו החברה של אושרי גבאי מאילת.

יצירתיות יוצאת דופן – היא הקו המנחה

אם יש אלמנט אחד שיהיה ממש רלוונטי לבחון, בעבודה המקצועית של אושרי גבאי באילת הציג בוודאי שמדובר על החשיבה היצירתית של כל העוסקים במלאכה. בראש ובראשונה, הידע והניסיון המקצועיים שמביא אושרי גבאי, הם אלו אשר מנחים את עבודת הצוותים, ברמה היומיומית ועוזרים להבין את הצרכים השונים של הלקוחות. כל תוספת וכל שינוי בתהליך הבנייה, מקבלים את האישור של אושרי גבאי רק לאחר בחינה מעמיקה, מה שמציב ראפ גבוה מאוד להצלחת הפרויקטים, ומסביר את ההתלהבות מכל פרוייקט שבו מעורב אושרי גבאי.

צור קשר